• one photostudio

    de enige huur fotostudio in de regio Leuven

  • one photostudio

    de enige huur fotostudio in de regio Leuven

  • one photostudio

    de enige huur fotostudio in de regio Leuven

  • one photostudio

    de enige huur fotostudio in de regio Leuven

Fotografie cursussen



De ONE-Photostudio organiseert fotografie cursussen in groep en op individuele basis. Heb je een nieuwe fotocamera en wil je ermee aan de slag...maar weet niet wat je ermee moet doen om die fraaie vakantie/familie/festival foto's te nemen. Dan zijn deze cursussen iets voor jou.
 

Basis fotografiecursus
Gedurende 10 lessen leren we jullie alles over diafragma, sluitertijd, ISO, compositie, flitstechniek en nog fotografische tips en tricks. Allemaal in een heel praktijk gerichte cursus.
Lessen zijn ingepland naargelang agenda lesgever en student.
Start 19.00u, einde 22.00u (Kan verschillen welke praktijk onderdeel we bepsreken, kan iets langer iets korter zijn)
Deze fotocursus  word gegeven in een privecursus formaat.
Priveles: 390,00 euro (10 lessen) hier inschrijven, je krijgt dan een bevestiging na betaling.


Model fotografiecursus
Sinds enkele jaren geven we les in modelfotografie, concreet betekent dit dat we in 20 lessen (+/- 2-3u/les) een jullie leren werken met modellen en vooral met het aanwezige licht en dit kan studio, natuurlijk of ander lichtbronnen zijn. We stoppen niet bij de belichting, compositie en wat je nodig hebt om welk licht dan ook te sturen met lichtmodifiers. Maar leren je ook je stijl te vinden, je communicatie met het model en een ontwikkeling van een set basis poses waarop je verder kan bouwen. Deze modelfotografie cursus is opgesplitst in 3 jaren van elk 20 lessen. 
Elk cursusjaar : 790,00 euro hier inschrijven, je krijgt dan een bevestiging na betaling.

 

Alle prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen. 

Geldenaaksebaan 246, 3001 Heverlee | BTW BE 0784.012.792 | TEL: 0477752731 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | IBAN BE85 7343 3242 8406 | BIC KREDBEBB